18 Ekim 2011 Salı

Spor Toto Süper Lig 6.Hafta Maç Sonu : M.İ.Y. 1 - 2 Fenerbahçe


 Evet maç yazısı sayılabilecek bir yazı ile karşınızdayım.Bu hafta Fenerbahçe yaşadığım şehir Mersin’e gelicekti tamı tamına 28 yıl sonra e tabi gitmemek olmazdı.Maçın pazartesi olması belki benim açımdan avantajdı (!) kolayca bilet bulurum diyordum ama 5 dakika içinde tükenen Fenerbahçe biletleri  moralimi bozmadı değil.Babam söz vermişti ve Kapalı tribünden almıştı biletleri.Aslında kafama takılan sorular yok değildi hani gollere sevinecek miyim ? tezahüratlara eşlik edicek miyim.Her neyse maça geçelim…

  Pazartesi günü yine uyandım ve okula gittim zaman sanki hep aynıydı geçmek bilmiyordu.Hemen eve gitsemde maç saati gelse diye dua ediyordum.En sonunda eziyet gibi geçen dersler bitti ve evdeydim.Saat 16:00 maça yaklaşık 4 saat var ama ben oraya önceden gidip 17 yıldır gönülden destek verdiğim takımımı daha yakından CANLI CANLI görmek istiyordum.Yemek bile yemeden babamın gelmesini bekledim daha sonra 18:30’da stada vardık.Atmosfer dışarıda süperdi ama ya içeri ? tüylerim diken diken olmuştu.Her neyse arbedelerden sonra en sonunda stada girdik.Heyecan doruktaydı yıllardır televizyonda izlediğim Alex’i  Stoch’u artık canlı olarak görebilecektim.

 Tabi bundan önce gözlerim direk Fenerbahçe tribünlerine daldı bu
kadar süper bir atmosfer olamazdı yaklaşık 500 kişiyle bu ses çıkıyorsa Kadıköy  nasıldı ? En son gittiğim Fenerbahçe maçı 2004’de Adanaspor ile oynadığı maçtı hayal meyal hatırlıyorum herneyse takım sahaya girdi bi yandan ıslık bi yandan alkış tüylerim diken diken oluyor ne yapacağımı bilmiyordum.Hemen alkışladım tabii sonra kapalıdan büyük bir alkış sesi yükseldi.Anlayacağınız Fenerbahçe’liler çoğunluktaydı.Daha sonra ısınma hareketleri felan derken Fenerbahçe tribünleri oyuncuları teker teker çağırıp 3’lü çektirdiler.Cidden böyle bir şeyi daha önce yaşamamıştım kalbim hızlı hızlı çarpıyordu.Birde en çok sevindiğim olay ise Fenerbahçe tribünlerinin hafta içinde kavga ettiği söylenen Semih ve Caner'i Caner Semih el ele diyerek çağırmasıydı tabii oyunlarda karşılığını verdi.Gözüm direk Alex’i aradı anlayacağınız Alex’i canlı görmekte nasip oldu.Mersin İdman Yurdu taraftarıda susmuyordu tezahüratlar ediyordu ancak benim kulaklarım Fenerbahçe tribünlerindeydi ah orda olsam ses seda kalmazdı.

 Maça iyi başladık ve Özer’in mükemmel golüyle öne geçtik.Sezonun beklide en iyi golünü canlı olarak izledim.Daha sonra yanılmıyorsam ilk yarının sonlarına doğru başlayan yağmur zemini ve futbolu çok etkiledi.Ama o Fenerbahçe tribününde olmak isterdim Fenerbahçe+tezahürat+yağmur.İlk yarıda dikkatimi çeken bir diğer olayda MİY tarafına giren Fenerbahçe’li taraftarların Fenerbahçe tribününe alınmasıydı .

İkinci yarı başladı  sanırım 50’li dakikalarda Emre’nin pasında MİY kalecisi Sehic topu elinden kaçırdı ve Bienvenu affetmeyerek skoru 2-0 ‘a getiren golü attı.Artık rahatlamıştık birde İbrahim Kaş’ın kırmızı kart görmesi bizi dahada rahatlatmıştı.MİY 10 kişi olmasına rağmen baskıyı kurmaya çalışıyordu.Oyuna giren Stoch 3-4 tane net pozisyon kaçırmıştı ama canı sağolsun 3 puan bizim oldu.Daha sonra MİY’de 90.dakikada Beto ile bir gol buldu ve karşılaşma 2-1 sona erdi.Benim açımdan da unutulmayan bir gece olarak tarihe geçti…

 Evet ilk Fenerbahçe maçım böyle geçti artık ne zaman bir Fenerbahçe maçına giderim bilemiyorum.Hoşçakalın…

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...