28 Ekim 2011 Cuma

Spor Toto Süper Lig 8.Hafta Maç Sonu : Beşiktaş 2 - 2 Fenerbahçe


 Şu ana kadar izlediğim en iyi maçlardan birisi Beşiktaş - Fenerbahçe maçı.Öldük öldük dirildik resmen.Maç başladıktan sonra stada giren taraftarımızda bir çok kişiyi susturdu !.Herkesin şaşkın bakışları arasında Fenerbahçe'liler Stada giriyor Truva v2 yaşanıyordu.

 Maça kötü başlayan Gökhan Gönül vardı ve Beşiktaş sol kanatlarını gayet iyi kullanıyordu.Dakikalar 12'yi gösterdiğinde Beşiktaş atağında yine Gökhan'ın orada adamı boş bırakmasından kaynaklanan gol yedik.Simao gerçekten iyi bir gol attı yiğidi öldürüp hakkını yememek lazım.Golü erken bulan Beşiktaş bastırıyor.Biz ise ilk yarıya 1-1 yada önde girme çabalarına giriyoruz.Yakaladğımız bir kaç önemli pozisyon var gerek Caner'in şutu gerek Alex'in pozisyonu.İlk yarıda başka gol olmadı ve 1-0 sona erdi.

 Gelelim ikinci yarıya istekli başlayan bir Fenerbahçe vardı.Ama
şunuda söylemeliyim Niang'ı aramadım değil.Bienvenu'ye kötü demiyorum ama Alex'e ayak uyduramadı sürekli defansın arkasında kalıyor.Ha defansa yardım etmiyor mu ? Ediyor ama ileride çok fazla etkili olamıyor.Neyse golde katkısıda yok değildi Bienvenu'nun.Dakikalar 60'ı gösterirken Ziegler-Bienvenu ve Caner 3'lüsünden sonra Caner'in şutunda kaleci Cenk kurtarıyor ancak Alex affetmeyerek topu ağlara yolluyor.Skor 1-1'e geldikten sonra baya rahatladım.Ama golden 4-5 dakika sonra Aykut Hoca'nın Caner ve Mehmet Topuz'u oyundan alıp Stoch ve Özer'i oyuna sokması biraz garibime gitmedi değil.Bu değişikliklerden önce Almeida oyuna girdi.Zaten adamda boy var ben kesin öyle yada böyle gol atar diye düşünüyordum.Beni yanıltmadı.Dakikalar 72'yi gösterirken Quaresma'nın ortasında tabi burda Bekir'in yediği çalım ve Ziegler'in Almeida'yı arkada bırakmasıda var Almeida kafayı iyi vurarak skoru 2-1'e getiren golü atıyor ve Beşiktaş'ı rahatlatıyordu.Artık bitime 3-4 dakika var uzatmalar hariç Necip Emre'ye faul yapıyor ve topun başında Alex ve Baroni var.29 metre kadar bir uzaklık ve 2 kişilik baraj.Baroni öyle güzel vuruyor ki top tam köşeden filelerle buluşuyor.Golden sonraki sevinçte görülmeye değerdi.

 90 dakika sonunda iki ekipde puanları paylaştı.Kötünün iyisi...

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...