14 Eylül 2011 Çarşamba

Spor Toto Süper Lig 1.Hafta Maç Sonu : Fenerbahçe 1 - 0 Orduspor


 Tatil dönüşü olduğu için maçın ilk elli dakikasını izleme fırsatım olmadı ancak radyodan dinlediğim kadarıyla ilk yarıda attığımız gol dışında daha baskılı olan taraf Orduspor'du.Özellikle daha sonradan izlediğim Fatih Tekke ile kaçırdıkları pozisyon felan baskılı bir oyun oynamışlar.Maç yazısını kısada olsa yazmak istedim.Hiç yazmamaktan iyidir diye düşündüm.

 Gelelim maça cezamız nedeniyle seyircisiz (!) oynadığımız bu karşılaşmada Baroni'nin golüyle 1-0 galip gelmeyi bildik.Özellikle Baroni'nin golden sonraki sevincide görülmeye değerdi!.Taraftarımız stad içinde olmasa bile stad dışından yaptığı tezahüratlarla takıma maç sonuna kadar destek verdi.Birde şüphesiz gözler yeni transfer Ziegler ve Bienvenu'deydi.Ziegler doksan dakika forma giymesine karşın bana göre istenileni veremedi zaten ilk maçında gol yada asist beklemiyordum ancak benim beklediğim performansın biraz altında oldu.Bienvenu ise sonradan oyuna girdi ve oyunda olduğu sürede etkili bir performans sergiledi.Özellikle topları iyi saklama özelliğine sahip bir isim.

 Kısaca ligin yeni ekibi Orduspor'a göz atacak olursak kadrosuna kattığı Culio,Stancu gibi isimlerle baya etkili bir takım haline gelmiş.Özellikle Culio bu takımın yükünü çekecek gibi gözüküyor.Ligin ikinci haftasında Gaziantepspor ile karşı karşıya geleceğiz.O maçın öncesinde görüşmek üzere...

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...