25 Ağustos 2011 Perşembe

EPL 2.Hafta Maç Sonu : Chelsea 2 - 1 West Bromwich Albion


 Yazının biraz geç olduğunu biliyorum ama emin olun geçerli mazeretim var :).Andre Villas Boas'ın ilk Stamford Bridge maçı,ilk haftadan bırakılan iki puan ve Premier Lig'in ikinci haftasında mutlak kazanılması gereken WBA maçı.Aslında sonuç beklediğim gibi oldu ancak biraz zorlandığımızı düşünüyorum.Nedenine gelirsek geçen sezon yanlış hatırlamıyorsam altı gol atmıştık WBA'ya ve Maç Öncesi yazımda belirttiğim istatistiklerde en son galibiyeti bundan çok uzun yıllar önceydi.Aslında kolay derken şunu kasdediyorum;Bol gollü bir mücadele 3-1 4-0 vb. gibi ancak üç puanı hanemize yazdırdık mutluyuz.Maç hakkında fazla konuşmadan direk özeti vermek istiyorum.Birde aslında bu sonuçta yine -olumsuz yönde-etkili olan faktörler şüphesiz sakatlıklar oldu özellikle Cech'in sakatlığı bizi çok zorlayacak.





0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...