3 Nisan 2011 Pazar

Maç Öncesi | Fenerbahçe - Bursaspor


 Ligde 27.Haftada Milli Maç arasından sonra Bursaspor'u konuk ediyoruz.Şüphesiz iki taraf içinde oldukça zor ve keyifli bir maç olacak.Zorlu Galatasaray Deplasmanı'nı geçtikten sonra Saraçoğlu'nda olduğumuzu düşünürsek bu maçta mutlak favori Fenerbahçe...

 Hemen iki takım arasında oynanan maçlara bir göz atalım.İki takım bu zamana kadar 90 kez karşılaşmış ve Fenerbahçe 47 kez galip gelmiş,Bursa buna karşılık olarak 14 kez galip gelerek cevap vermiş ve iki takım arasında oynanan 29 maçta berabere sonuçlanmış.İlk yarıda oynanan maç 1-1 berabere bitmişti.Bana kalırsa her ne kadar zor bir maç gibi görünsede kayıpsız atlatacağımızı düşünüyorum.Bu maçta bana kalırsa yine Alex'in gol-leri- yada asist-leri- maça damga vurur.Bu maçı da kazanıp hem rekora hem şampiyonluğa bir adım daha yaklaşacağımıza inanıyorum.Hem Milli Ara nedeniyle gayet güzel maçlar çıkartan oyuncularımız Santos olsun Dia olsun çok moralli olacaklar bu maçta birde kazanma hırsını isteğini sahaya yansıttıkları zaman bu maçı da kayıpsız geçeriz.

 Bursaspor'un dizilişi hakkında pek bir bilgim yok o yüzden Bursaspor'un kadrosu hakkında fazla bir yorum yapmayacağım.Bursaspor hakkında tek bildiğim Mustafa Keçeli ve Ömer Erdoğan'ın sarı kart cezalısı olduğu ve Vederson'unda durumunun maç saati belli olacağı.Fenerbahçe'de sakat Emre var,bu maçta forma giyemeyecek.Onun dışında sahada klasik Fenerbahçe kadrosunu göreceğimize inanıyorum.

 Teknik Direktörlerin cephesine baktığımızda Ertuğrul Sağlam ve Aykut Kocaman arasında oynanan 8 maçta Ertuğrul Sağlam 3 kez kazanırken,Aykut Kocaman 1 kez ile yanıt vermiş.Dört maçta eşitlik bozulmamış ve berabere bitmiş.Yani Aykut Kocaman açısından da oldukça zor bir maç olacak.
 
  Bana göre maçın kilit adamları,Fenerbahçe adına 19 Golle takımın ve Spor Toto Süper Lig'in en golcü oyuncusu Alex de Souza ile gol krallığında ikinci sırada olan Niang olabilir.Bursaspor cephesinde ise takımın en golcü ismi Sercan ve sakatlığı hakkında bir bilgim yok ama Volkan Şen olabilir.Aynı zamanda Kenny Miller'ıda bu kilit isimler arasında sayabiliriz.

Skor Tahmini : Fenerbahçe 3 - 1 Bursaspor

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...