15 Ağustos 2011 Pazartesi

Süper Kupa 1.Maç | Real Madrid 2 - 2 Barcelona


 Aslında bir Barcelona sempatizanı olarak ilk defa tam olarak bir Barcelona maçı ve El Clasico maçı izledim.Geçen sezon 5 El Clasico'nun tamamını izleme fırsatım olmamıştı bazı işler ve sorunlar yüzünden.Neyse biz kısa kesip maça dönelim.
 
 Maçtan önce ilk 11'leri bilmiyordum o yüzden Xavi,Busquets ve Pique'nin olmadığını görünce şok oldum.Sakat olsa bile her türlü iş yapar bana göre(Tabii sakatlığı ne derece ciddi herhangi bir bilgim yok).Maça iyi başlayan Real Madrid gerçekten beni şaşırttı ve Mesut ile daha maçın başlarında 1-0 öne geçti.Aslında gol geliyorum demişti Real Madrid maça güzel başlamıştı.Bu arada yanılmıyorsam Alexis Sanchez'in ilk resmi maçıydı ilk yarı kötü oynasada ikinci yarı bana göre ilk yarıya nazaran gayet iyi bir oyun sergiledi.Aslında David Villa'nın o muhteşem golüne kadar pek fazla Barcelona atağının olduğu söylenemez ancak Messi'nin pasında mükemmel bir vuruş yapan Villa durumu 1-1 e getirdi.Aslında bu golden sonra daha rahat bir oyun bekliyordum ancak Xavi ve Pique'nin olmaması ister istemez tedirgin ediyordu.Messi ilk yarının bitimine 2-3 dakika kala yine topla buluştu ve bireysel yeteneğini konuşturarak mükemmel bir gole imza attı.Soyunma odasına önde giren taraf Barcelona oldu.Aslında 2.golden sonra tamam artık bu maç Barça'nın demiştim ancak Real beni yanılttı.

 İkinci yarıda Guardiola'nın Xavi,Pique ve Pedro hamleleri vardı.Real Madrid 54.dakikada kornerden gelen topda Xabi Alonso yerden sert bir şut yolladı ve Valdes'i avlayarak durumu 2-2 ye getiren golü attı.Karşılaşmada başka gol olmadı ve 2-2 beraberlikle sonuçlandı.Şimdi Çarşamba günü Nou Camp'daki rövansı bekliyoruz.Fişi çeker Barcelona :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...