24 Mart 2012 Cumartesi

Rovessciata Blog 1 Yaşında !


Koskoca 1 Yıl !
 Bugün 24 Mart 2012 bundan tam 365 gün önce yani 24 Mart 2011 tarihinde blogumu açmıştım.Bugüne kadar Fenerbahçe'den Ulusal Turnuvalara oradan koreografilere ve efsane futbolculara bir çok kayıt girdik.Bu güne kadar 458 kayıt girdim ve blogum 53.400 görüntülenmeye sahip.Bunları bir kenara bırakıcak olursam;Bir çok maçın öncesinde ve sonrasında beraber olduk,belki aynı sevinci ve hüznü paylaştık,beraber güldük.Blog'un bana kazandırdığı en önemli şeylerden biri yeni yeni arkadaşlar,abiler ve Fenerbahçe'li kardeşlerdir! Burdan bir kez daha Kerem Abi,Önder Abi ve Erdem Abi'ye saygılarımı sunuyorum.Benim buraya gelmemde hepsinin büyük katkısı var.Belki blog yazarlığında amatör olabilirim ama önümde uzun bir yol var.Eksiklerimi giderip daha iyi olmaya çalışacağım.Neyse lafı çok fazla uzatmadan;

 1.YILIN KUTLU OLSUN ROVESSCIATA !

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...